۱۴۰۰ شهریور ۵, جمعه

💢بیانه هشت تشکل کارگری، بازنشستگان و روزنامه نگاران در خصوص واکسیناسیون


⭕️ هشت تشکل کارگری، بازنشستگان و روزنامه نگاران  ازجمله " سندیکای کارگران شرکت واحد اتوبوسرانی، سندیکای کارگران نیشکر هفت تپه، انجمن صنفی روزنامه نگاران آزاد تهران، اتحاد بازنشستگان، اتحاد سراسری بازنشستگان ایران، گروه اتحاد بازنشستگان، کمیته پیگیری ایجاد تشکل های کارگری ایران و کمیته هماهنگی برای ایجاد تشکل های کارگری" در بیانیه مشترکی خواهان واکسیناسیون فوری مردم شدند.

در بخشی از این بیانیه آمده است، همانگونه که در اعتصابات سراسری اخیر کارگران، خواست «واکسیناسیون سریع و رایگان همگان در مقابل کرونا» مطالبه ای محوری به شمار می رود، کارگران و توده های زحمتکش و تشکل های مستقل علیه روند کشتار کرونایی مردم محروم و کالایی شدن بهداشت و درمان از مبارزه دست نخواهند کشید و خواهان مجازات عاملان کشتار کرونایی شهروندان می باشند. امضا کنندگان این بیانیه ضمن اعلام انزجار و اعتراض شدید علیه این همه ناکار آمدی و بی توجهی رژیم به سلامت مردم هشدار داده و خواستار قرنطینه همراه با تامین حداقل های زندگی در مدت لازم برای اجرای آن برای کارگران و زحمتکشان و فرودستان شدند.

کارگرنیوز

Karegarnews 

https://t.me/kargarnews1

 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

ترجمه سخنرانی رفیق ابراهیم علیزاده در پارلمان اروپا واقع در بروکسل - بلژیک

  💢ترجمه سخنرانی رفیق ابراهیم علیزاده در پارلمان اروپا واقع در بروکسل - بلژیک (کُردی به فارسی) رفیق ابراهیم علیزاده، دبیر اول کومه له سازما...