۱۴۰۰ شهریور ۵, جمعه

💢آتش‌سوزی گسترده در نیروگاه سیکل ترکیبی نیشابور


⭕️ درپی وقوع آتش‌سوزی گسترده و چندین ساعته در نیروگاه سیکل ترکیبی نیشابور، برق مناطق گسترده‌ای از شهر نیشابور، شهرک صنعتی عطار و دست‌کم سی روستای این شهرستان قطع شد.

مدیرعامل آتش‌نشانی نیشابور، گفت که آتش‌سوزی در یکی از ترانس‌های پست مبدل ۴۰۰ به ۱۲۰ کیلوولت در مجاورت نیروگاه سیکل ترکیبی نیشابور با انفجار ۷۰ هزار لیتر روغن موجود در ترانس‌ها از غروب چهارشنبه آغاز شد. مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی نیشابور تاکنون از دلایل این آتش سوزی اطلاعی در دست نیست و وقوع حادثه و میزان خسارت در دست بررسی است. آتش‌سوزی در نیروگاه‌ها و تاسیسات انتقال برق طی یک سال گذشته بیش از این پیش افزایش یافته است.. "نیروگاه حرارتی اسلام‌آباد اصفهان، نیروگاه زرگان (مدحج) اهواز، نیروگاه حرارتی تبریز و پست اصلی برق در خیابان امیرکبیر شیراز" از جمله نیروگاه و تاسیسات برق طی سال ۹۹ و انفجار ترانس برق در خیابان کیان‌آباد اهواز، آتش‌سوزی پست برق مسکن مهر رشت و موارد مشابه همگی منجر به قطع و خاموشی‌ در مناطق تحت پوشش نیز شدند.

کارگرنیوز

Karegarnews 

https://t.me/kargarnews1

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

ترجمه سخنرانی رفیق ابراهیم علیزاده در پارلمان اروپا واقع در بروکسل - بلژیک

  💢ترجمه سخنرانی رفیق ابراهیم علیزاده در پارلمان اروپا واقع در بروکسل - بلژیک (کُردی به فارسی) رفیق ابراهیم علیزاده، دبیر اول کومه له سازما...