۱۴۰۰ اسفند ۱۷, سه‌شنبه

"گرامی‌باد ٨ مارس روز جهانی زن" "long live march 8th international women's day" "پیرۆز بێت ٨ی مارس ڕۆژی جیهانی ژن"

 ‍ 



"Lenge leve åttende mars internasjonale kvinnedagen"

تراکت

زنان و مرادان آزاده!✌️🌹🌺

روز جهانی زن، روز اعتراض به فرودستی، تحقیر و سرکوب نیمی از جامعه بشری است.

بیائید در این روز هم‌صدا با همه انسان‌هایِ آزاده سراسر دنیا به این فرودستی، به این تحقیر و سرکوب در ایران تحت حاکمیت جمهوری اسلامی صدای اعتراض خود را رساتر از همیشه بلند کنیم و فریاد زنیم:

این فرودستی را نمی‌پذیریم، همه انسان‌ها با برابرند و از تبعیض و نابرابری جنسیتی بیزاریم. فریاد برآوریم که تحقیر و سرکوب زنان، بی‌حرمتی آشکار هر روزه جمهوری اسلامی به زنان را نمی پذیریم و خواهان آزادی و پاسداری از حرمت و کرامت انسان‌ها هستیم.

فریاد برآوریم که حجاب اجباری این سمبل بردگی و اسارت زن باید برچیده گردد.

قوانین کهنه و ضدبشری که زنان را از مردان جدا می‌کند باید لغو گردد،ک. برتری مردان بر زنان در خانه و جامعه و محیط کار باید از میان برداشته شود.

در روز جهانی زن همه‌جا در اجتماعات بزگ و کوچک خود نشان دهیم که ما برای پایان بخشیدن به نابرابری‌ها و بی‌حقوقی‌ها و در راه تحقق آرزوهای بشری همچنان با عزم اراده محکم گام‌های استوار خویش را به پیش بر می‌داریم

تراکت(٢)

زنان و مردان آزادی‌خواه!✌🌷🌺

هشتم مارس روز جهانی زن است.

هشتم مارس روز جهانی زن را به همه شما زنان و مردان آزاده تبریک مى‌گوئیم.

در روز هشتم مارس روز جهانی زن، هم‌سرنوشتان ما در سراسر جهان در خیابان‌ها و میادین شهرها، در تجمع‌های گوناگون به موقعیت فرودست زنان و به بى‌حقوقی آنان اعتراض مى‌كنند. فریاد برابری انسان‌ها را همه‌جا سر مى‌دهند. برای ما زنان در ایران این روز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. زیرا احكام زن‌ستیز جمهوری اسلامی و سنت‌های مردسالار، این كشور را به یک زندان بزرگ برای ما زنان تبدیل كرده‌ است. 

در این روز صدای اعتراض خود را علیه این بى‌حقوقی‌ها، علیه قوانین، آداب و سنت‌های عقب‌مانده و علیه نابرابری‌های موجود بلند می‌كنیم. هشت مارس روز ماست پس بیایید متحد و یک صدا علیه وضع موجود اعتراض کنیم و خواهان احقاق حقوق خود باشیم. 

 

زنده باد اتحاد زنان و مردان برابری طلب 

          زنده باد ازادی وبرابری

گرامی باد 8 مارس روز جهانی زن 


 ⁩8 march 2022

سه شنبه ۱۷ اسفند ماه ۱۴۰۰

کارگرنیوز 

https://t.me/kargarnews1‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

ترجمه سخنرانی رفیق ابراهیم علیزاده در پارلمان اروپا واقع در بروکسل - بلژیک

  💢ترجمه سخنرانی رفیق ابراهیم علیزاده در پارلمان اروپا واقع در بروکسل - بلژیک (کُردی به فارسی) رفیق ابراهیم علیزاده، دبیر اول کومه له سازما...