۱۴۰۰ دی ۱۶, پنجشنبه

پس از چهار روز از اولین آبگرفتگی منازل مسکونی شهروندان بلوچ در کنارک، هیچگونه امدادرسانی انجام نشده است.

 


این زن بلوچ می گوید: «شهردار، فرماندار، شورا، هلال احمر و ... دزد هستند و حاضر به رسیدگی به وضعیت سیلزدگان که در وضعیت اسفناکی قرار دارند نیستند.»

🔹لینک یوتیوب youtube

https://youtu.be/HDF1T4lCLLk

کارگرنیوز

Karegarnews ‌

https://t.me/kargarnews1‌‌‌‌‌‌‌‌‌


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

ترجمه سخنرانی رفیق ابراهیم علیزاده در پارلمان اروپا واقع در بروکسل - بلژیک

  💢ترجمه سخنرانی رفیق ابراهیم علیزاده در پارلمان اروپا واقع در بروکسل - بلژیک (کُردی به فارسی) رفیق ابراهیم علیزاده، دبیر اول کومه له سازما...