۱۴۰۰ دی ۱۲, یکشنبه

 🎥 نامه ی سرگشاده یک بازنشسته


🔺 من اسماعیل گرامی کارگر #بازنشسته کارخانه ی کارتن سازی که خواهان افزایش حقوق خود ودیگر بازنشستگان طبق قانون بوده ودرتجمعات قانونی بازنشستگان شرکت کرده ام ، با قوانین جمهوری اسلامی ایران مجرم شناخته شده ومحکوم به ۴ سال حبس شده ام و هم اکنون مدت ۹ ماه است که در " زندان تهران بزرگ " بسر می برم.

درکجای دنیا یک فرد بازنشسته با ۶۶ سال سن وبیماری های صرع ، پروستات ، کمردرد ودندان دردهای پی درپی فقط به خاطر اعتراض به عدم پرداخت حقوق خود وشرکت درتجمعات مجرم شناخته شده وبه حبس محکوم می گردد؟.........

" زندان تهران بزرگ " که درآن محبوس هستم نمونه ای از زندان های ایران است که آب آشامیدنی ندارد و زندانی باید خود خریداری نماید. ........

من اسماعیل گرامی صدایی از بازنشستگان بودم واز تمامی بازنشستگان ، همکاران ، دوستان ، و آشنایان انتظار دارم صدای من باشند .....


یکشنبه ١٢ دیماه ۱۴۰۰

کارگرنیوز

Karegarnews 

https://t.me/kargarnews1‌‌‌‌‌‌‌‌‌

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

ترجمه سخنرانی رفیق ابراهیم علیزاده در پارلمان اروپا واقع در بروکسل - بلژیک

  💢ترجمه سخنرانی رفیق ابراهیم علیزاده در پارلمان اروپا واقع در بروکسل - بلژیک (کُردی به فارسی) رفیق ابراهیم علیزاده، دبیر اول کومه له سازما...