◾️برپایهی گزارش رسیده به کولبر نیوز روز شنبه ۱۸ دیماه ۱٤٠٠ یک کولبر اهل روستای حشمر از توابع شهرستان ثلاثباباجانی با نام عثمان محمدی بر اثر انفجار مینهای به جا مانده از جنگ ارتجاعی ایران و عراق از ناحیه پا زخمی شده است.
لازم به ذکر است که نامبرده پایش قطع شده است و جهت مداوا به مراکز درمانی منتقل شده است.
لازم به ذکر است که ٩ مرداد ماه سال ١٣٩٩ نیز برادر دیگر او با نام وزیر محمدی ٢٩ ساله و متاهل در ارتفاعات "کله قندی" نوسود بر اثر تیراندازی مستقیم نیروهای هنگمرزی رژیم در حین کولبری به قتل رسیده است.
کولبر_نیوز
kolbarnews
کارگرنیوز
Karegarnews
https://t.me/kargarnews1
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر