🔸لینک صوتی Mp3
یار دبستانی من
با من و همراه منی
چوب الف بر سر ما
بغض من و آه منی
حک شده اسم من و تو
رو تن این تخته سیا(ه)
ترکهی بیداد و ستم
مونده هنوز رو تن ما
دشت بیفرهنگی ما
هرزه تموم علفاش
خوب اگه خوب؛ بد اگه بد
مرده دلای آدماش
دست من و تو باید این
پرده ها رو پاره کنه
کی میتونه جز من و تو
درد مارو چاره کنه ؟
« منصور تهرانی»
شنبه ٣ مهرماه ۱۴۰۰
کارگرنیوز
Karegarnews
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر