۱۴۰۰ مهر ۳, شنبه

🎥 اعتصاب مجدد کارگران پروژه‌ای شرکت IGC شاغل در فاز ۱۴ عسلویه


💢روز شنبه سوم مهرماه کارگران شرکت IGC شاغل در پروژه‌های فاز۱۴ عسلویه در اعتراض به خُلف وعده پیمانکاران و کارفرمایان در تحقق مطالبات کارگران مجدداً دست به اعتصاب زدند.

کارگران پروژه‌ای خواهان افزایش دستمزد مطابق لیست پیشنهادی مزدی از طرف خودِ کارگران و تغییر نوبت کاری به ۲۰ روز کار و ۱۰ روز استراحت هستند.

کارگران پروژه‌ای نفت، گاز وپتروشیمی که از تاریخ ۲۹ خرداد دست به اعتصاب سراسری زده بودند هنوز در اعتصاب به سر میبرند. بخش‌هایی از کارگران که با وعده‌ی تحقق خواست‌ها از سوی #پیمانکاران به سر کار بازگشته بودند، با خُلف وعده از سوی آنان مجدداً به اعتصاب بازگشته‌اند.
لینک یوتیوب

لینک تلگرام
شنبه ٣ مهرماه ۱۴۰۰
کارگرنیوز
Karegarnews 


 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

ترجمه سخنرانی رفیق ابراهیم علیزاده در پارلمان اروپا واقع در بروکسل - بلژیک

  💢ترجمه سخنرانی رفیق ابراهیم علیزاده در پارلمان اروپا واقع در بروکسل - بلژیک (کُردی به فارسی) رفیق ابراهیم علیزاده، دبیر اول کومه له سازما...