⭕️ روز شنبه سوم مهرماه، جمعی از معلمان شهرستان سقز مقابل ساختمان آموزش و پرورش این شهرستان تجمع کردند.
این تجمع براساس فراخوان از پیش اعلام شده معلمان برای تجمع سراسری صورت گرفت.
معلمان شاغل و بازنشسته خواهان اجرای طرح رتبهبندی به میزان ۸۰ درصد هیأت علمی برای معلمان شاغل، اجرای همسانسازی حقوق برای معلمان بازنشسته و تحقق دیگر خواستههای خود هستند.
شنبه ٣ مهرماه ۱۴۰۰
کارگرنیوز
Karegarnews

هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر