۱۴۰۰ شهریور ۱۳, شنبه

💢پیام رفیق صدیق کمانگر در رابطه با لشکرکشی رژیم به کردستان

 ‍ ‍

⭕️ امروز ١٣ شهریور، سالروز جانباختن رفیق صدیق کمانگر صدای انقلابی کردستان و ایران است، ضمن گرامی داشت یاد و خاطر رفیق صدیق کمانگر، بخشی از پیام انقلابی او را در کارگرنیوز انتشار میدهیم:

🌹پیام صدیق کمانگر

به توده‌های مردم به مناسبت نهمین سالگرد لشکرکشی رژیم جمهوری اسلامی به کردستان

رفیق صدیق کمانگر در ۲۸ مرداد سال ۱۳۶۷ و به مناسبت نهمین سالگرد لشکرکشی رژیم اسلامی به کردستان، پیامی را خطاب به توده‌های مردم از رادیو صدای انقلاب ایران انتشار دادند. در قسمت‌هایی از این پیام آمده است:

لحظه به لحظۀ این ۹سال، مملو از خاطرۀ مقاومت، فداکاری و از خودگذشتگی مردم مبارز و تسلیم‌ناپذیر در سراسر کردستان است، مخصوصاً شما مردم انقلابی و قهرمان شهر سنندج.

یادتان هست که در نوروز سال ۵۸، آن هنگام که ارتش جنایتکار از داخل پادگان، شهر سنندج را هدف توپ و خمپاره قرار داده بود، چگونه به خیابان‌ها سرازیر شدید و در کوچه‌ها سنگر گرفتید و قهرمانانه از شهر دفاع کردید و دشمن را به زانو درآوردید؟!

یادتان هست که چطور در همان روزها، سران جنایتکار رژیم مانند بهشتی و طالقانی و رفسنجانی و بنی‌صدر را مجبور کردید برای توجیه به شهر سنندج بیایند، در برابر ارادۀ انقلابی شما زانو بزنند و به انتخابات شورای شهر گردن بنهند؟!

یادتان هست که در همان روزها، چطور توانستید از سخنرانی بنی‌صدر در شهر سنندج جلوگیری کنید و او را با سرافکندی از بالای تریبون پایین بکشید؟!

یادتان هست که در روزهای بهمن ۵۸، چگونه با تحصن و اعتصاب خود توانستید پاسداران را از شهر بیرون کنید و کنترل شهر را به دست بنکه‌ها و شورای مسلح خودتان بسپارید؟!

یادتان هست که در بهار سال ۵۹، با بیست‌وچهار روز جنگ و مقاومت قهرمانانه و حماسی خود، بزرگترین درس را به نیروهای اشغالگر رژیم دادید و ثابت کردید که شاید نیروی اشغالگر بتواند به زور توپ و تانک برای مدتی شهر سنندج را اشغال کند ولی محال است که هرگز بتواند در میان دل شما مردم شجاع و قهرمان سنندج جایی برای خود پیدا کند؟!

بله!

اینها، تنها نمونه‌هایی است از مبارزات و مقاومت شما. اگر بخواهیم تمام مبارزات شما در برابر نیروهای سرکوبگر جمهوری اسلامی را از نظر بگذرانیم، بایستی تاریخ ۹ سال مقاومت و مبارزۀ قهرمانانۀ شما را در تمامی میدان‌ها شرح دهیم که اینک مجال چنین کاری نیست.  

اگر امروز یعنی ۹ سال بعد از لشکرکشی خمینی به کردستان نه تنها هنوز قیام مسلحانه و توده‌ای در کردستان ادامه دارد، بلکه شعله‌های آتش این انقلاب ترس مرگ را در دل جمهوری اسلامی و تمامی کهنه‌پرستان منطقه افکنده است؛ اگر جمهوری اسلامی بعد از ۸ سال، مجبور شد به جنگ ارتجاعی و جنایتکارانۀ خود در مرزها پایان دهد و با عراق آتش‌بس نماید؛ این نتیجۀ ۹ سال مبارزه و مقاومت و فداکاری شما مردم قهرمان و زحمتکش است، نتیجۀ این است که شما در این ۹ سال با تمامی قدرت و توان خود از قیام مسلحانۀ خود پشتیبانی کرده‌اید و به سلطۀ سیاه جمهوری اسلامی گردن ننهاده‌اید و در برابر سیاست‌های ضدانسانی و ضدانقلابی آن ایستاده‌اید.

رفیق صدیق و رفیق غلام به دست تروریست های رژیم جنایتکار اسلامی ترور شدند، اما این ترس و زبنی رژیم جنایتکار را نشان می دهد که دست به همچین جنایتی می زند.

تروریست خود را قایم می کند، چرا که تروریسم از ترس و زبنی ناشی می شود. ترس رژیم کاملا موجه است. این عمیق ترین ترسی است که او را تا پس از آرامیدن در گور رها نخواهد کرد. ترس از کارگران  و حزبی که امر کارگران را دنبال می کند.

گرامی باد یاد و خاطر رفیق صدیق کمانگر صدای انقلابی کردستان و ایران🌹🌹

شنبه ۱٣ شهریورماه ۱۴۰۰

کارگرنیوز

Karegarnews 

https://t.me/kargarnews1


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

ترجمه سخنرانی رفیق ابراهیم علیزاده در پارلمان اروپا واقع در بروکسل - بلژیک

  💢ترجمه سخنرانی رفیق ابراهیم علیزاده در پارلمان اروپا واقع در بروکسل - بلژیک (کُردی به فارسی) رفیق ابراهیم علیزاده، دبیر اول کومه له سازما...