۱۴۰۰ شهریور ۹, سه‌شنبه

💢مرگ و مصدومیت 8 کارگر در سایه فقدان ایمنی کار


روز دوشنبه 8 شهریور ماه در سایه فقدان ایمنی محیط و شرایط کار، 8 کارگر در شهرهای کرج ، تهران، قزوین و کرمانشاه به صورت جداگانه در حین کار دچار حادثه شدند. در این حوادث دو کارگر مصدوم و 6 کارگر دیگر جان خود را از دست دادند. 

برپایه گزارش منتشر شده، یک کارگر ساختمانی 25 ساله تبعه افغانستان در تهران هنگام تخریب بخشی از دیوار ساختمان مسکونی قدیمی دو طبقه در خیابان پیروزی، بر اثر ریزش آورا جان خود را از دست داد. در قزوین نیز یک کارگر در ساختمان هنگام کار در یک ساختمان نیمه ساز به علت سقوط از ارتفاع جانباخت. در حادثه ایی دیگر در پی وقوع آتش سوزی در یک کارگاه «ام دی اف» در بلوار کامیونداران کرج یک کارگر به دلیل خفگی جان خود را از دست داد و دو کارگر دیگر به بیمارستان منتقل شدند. همچنین یک کارگر مقنی هنگام کار یک چاه واقع در روستای "ده گل" بخش میان دربند شهرستان کرمانشاه به دلیل خفگی جان باخت. گفته می شود دو کارگر دیگر که برای نجات کارگر محصور به داخل چاه رفته بودند آنان نیز دچار خفگی شدند. لازم به ذکر است که این سه کارگر برارد بودند.

کارگرنیوز

Karegarnews

https://t.me/kargarnews1


 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

ترجمه سخنرانی رفیق ابراهیم علیزاده در پارلمان اروپا واقع در بروکسل - بلژیک

  💢ترجمه سخنرانی رفیق ابراهیم علیزاده در پارلمان اروپا واقع در بروکسل - بلژیک (کُردی به فارسی) رفیق ابراهیم علیزاده، دبیر اول کومه له سازما...