۱۳۹۹ تیر ۳, سه‌شنبه

بجای اجناس فاسد نگاهی به یخچال بیانداز !




💢بجای اجناس فاسد نگاهی به یخچال بیانداز !

⭕️رفتم در سوپری سر کوچه. یه شونه تخم مرغ گرفتم
به فروشنده  - که یه نفر ولایی و متعصب بود-  گفتم چند؟ گفت  دونه ای ۹۰۰ تومان 
مبلغ ۳۰ هزار تومان گذاشتم رو ترازوش و گفتم علی برکت الله .
شروع کرد به بدو وبیراه گفتن به حسن روحانی .
بهش گفتم : فلانی حرفت حساب ولی ببین اگه ظرف یه هفته هرچه بزاری تو ویترین یخچال مغازه ات و مرتب ببینی فاسد میشن به جنس ها شک میکنی یا به یخچال ؟؟
گفت :معلومه؛ یخچال‌
گفتم: تا‌به حال به این فکر‌کردی که چرا ۴۲ ساله هر چه رییس جمهور و نخست وزیر و وزیر‌و نماینده مجلس تایید و انتخاب میشن بعد از مدتی اکثر قریب باتفاق آنان خراب میشن بخدا یه نگاهی به یخچال و ماست و پنیر و کره داخلش میکرد و مات و مبهوت نمیدونست چه بگه!! دوباره بهش‌گفتم : شاید یخچال جمهوری اسلامی مشکل‌داشته‌باشه‌ !!
نهایتا" گفت : احتمالش‌ زیاده‌ تا حالا اینطوری فکر نکرده بودم . !!

سه شنبه ۳ تیر  ۹۹
#3_4_99  23.6.2020


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

ترجمه سخنرانی رفیق ابراهیم علیزاده در پارلمان اروپا واقع در بروکسل - بلژیک

  💢ترجمه سخنرانی رفیق ابراهیم علیزاده در پارلمان اروپا واقع در بروکسل - بلژیک (کُردی به فارسی) رفیق ابراهیم علیزاده، دبیر اول کومه له سازما...