۱۳۹۹ خرداد ۸, پنجشنبه

باقر قالیباف نفر سوم در لیست نویسندگان نامه مشهور فرمانده هان سپاه به محمد خاتمی در جریان کوی دانشگاه، رئیس دکان یازدهم شد







💢باقر قالیباف نفر سوم در لیست نویسندگان نامه مشهور فرمانده هان سپاه به محمد خاتمی در جریان کوی دانشگاه،  رئیس دکان یازدهم شد.

⭕️ #باقر_قالیباف از امضاء کنندگان نامه 24 نفره فرمانده هان سپاه به #محمد_خاتمی در جریان حوادث #کوی_دانشگاه و یکی از #اختلاسگران مشهور در جمهوری اسلامی است که امروز بعنوان رئیس دکان یازدهم انتخاب شد.
جا دارد مردم ایران بیاد بیاورند که یکی از روسای #سه_قوه #ایران در کنار #روحانی و #رئیسی که سابقه جنایتکارانه ائی همانند وی دارند، « قالیباف « است.
صرفنظر از کارنامه  جنایتکارانه اش در این 40 سال یکی از جملاتی که آن زمان بهمراه قاسم سلیمانی علیه دانشجویان خطاب به خاتمی نوشتند این جمله بود : «کاسه صبرمان به پایان رسیده و تحمل بیش از آن را در صورت عدم رسیدگی به خود جائز نمی دانیم.»  بدین ترتیب بود که بعداز حادثه کوی دانشگاه و در حالیکه در آن دوران وی فرمانده #نیروی_هوائی سپاه بود، پس از #استعفای #هدایت_لطفیان در پی حوادث کوی دانشگاه بعنوان فرمانده نیروی #چماقداران جمهوری اسلامی ( نیروی انتظامی ) #انتصاب شد و #سرکوب #معترضان در این دوران اوج گرفت.
قالیباف با آن سابقه و بعنوان کسی که سرمایه مردم در شهرداری تهران را بهمراه سابقه دارانی چون خود به یغما برده است، بعنوان رئیس دکان یازده هم انتخاب شده است. بیا و ببین.
پنجشنبه ۸ خرداد  ۹۹
🔴 #کارگرنیوز
#8_3_99  28.5.2020
@KrgarNewz


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

ترجمه سخنرانی رفیق ابراهیم علیزاده در پارلمان اروپا واقع در بروکسل - بلژیک

  💢ترجمه سخنرانی رفیق ابراهیم علیزاده در پارلمان اروپا واقع در بروکسل - بلژیک (کُردی به فارسی) رفیق ابراهیم علیزاده، دبیر اول کومه له سازما...