۱۳۹۹ خرداد ۴, یکشنبه

‍ ‍ 🎥تیراندازی بسوی کولبران و کشتار آنان ابعاد نگران کننده ائی به خود گرفته است



💢بنابر خبری که به #کولبرنیوز رسیده است، پیش از ظهر امروز، نیروهای مسلح رژیم  در منطقه مرزی شهرستان #سردشت و در نزدیکی #روستای_بیتوش « بسوی گروهی از کولبران آتش گشودند که بر اثر آن یک کولبر به اسم « #منصور» از اهالی #روستای_باغی از توابع شهرستان سردشت به شدت مجروح  بطوریکه  جهت مداوا به یکی از مراکز درمانی شهرستان سردشت منتقل شده است. 

در خبری دیگر آمده است که : 
روز سه شنبه 30 اردیبهشت ماه براثر تیراندازی نیروهای مسلح رژیم در #نوار_مرزی #نوسود بسوی دسته ائی از #کولبران، 4 کولبر به اسامی :
 #زکریا اهل #روانسر 
#کیهان و #سالار اهل #جوانرود 
و #محمد_امینی اهل #سروآباد  مجروح شده اند. 
شایان ذکر است که در یکماه گذشته جمعا 21 کولبر با شلیک مستقیم نیروهای هنگ مرزی و سپاه پاسداران در نوار مرزی کردستان کشته و مجروح شده اند.
این میزان از تلفات طی یکماه رویدادی بسیار نگران کننده و در صورتی که برای مقابله با آن چاره‌اندیشی نشود، در ماههای پیش رو و روی آوری شمار بیشتری از کولبران به سوی مرز شاهد کشتار بیسابقه آنان در مناطق مرزی #کردستان خواهیم بود. 
کولبر نیوز یکبار دیگر کلیه احزاب و سازمانهای سیاسی اپوزسیون، تشکلها و انجمن‌های مدافع حقوق بشر و مردم کردستان را به برپائی کمپین و اعتراضاتی گسترده علیه کشتار کولبران فرامیخواند. تنها با برپائی اعتراضاتی گسترده است که می‌توانیم مانع از کشتار کولبران توسط نیروهای مسلح جموری اسلامی در کردستان شویم.

پنجشنبه ۱ خرداد  ۹۹
🔴 #کارگرنیوز 
#1_3_99  21.5.2020

لطفا برای مشاهده ویدئو روی لینک زیر کلیک کنید

 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

ترجمه سخنرانی رفیق ابراهیم علیزاده در پارلمان اروپا واقع در بروکسل - بلژیک

  💢ترجمه سخنرانی رفیق ابراهیم علیزاده در پارلمان اروپا واقع در بروکسل - بلژیک (کُردی به فارسی) رفیق ابراهیم علیزاده، دبیر اول کومه له سازما...